mandag 25. august 2008

Parken og Bodø

Jeg er enig i Tommy med at det bare er å gratulere Parken '08 i Bodø med å ha fått til en meget velfungerende festival. Jeg møtte ikke noe annet enn velvilje og godt humør fra første stund. Publikum i Bodø var også i storform på tross av det jeg vil kalle et drittvær. Moro at det kom så mange og at det var så bra stemning! Jeg vil rette en ekstra personlig takk til baren backstage som miksa perfekte drinker, servert med et smil (Rom & Cola: terningkast 6).
Et lite minus går til de 12 som ville slåss med hverandre i Glasshuset på natta der! Skjerpings!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var tydelig at bandene på scenen var fornøyde! Det at dere skryter av parken gjør oss Bodøværinger stolte;)

Dere var utrolige!:D Grand Island på onsdag og Superfamily på fredag gav virkelig tidenes konsertuke i Bodø!

Tusen takk!:D

Thomas H. sa...

Kjære Superfamily

For meg var dere et ukjent band før jeg hørte at dere skulle på Parken. Kjøpte det siste albumet deres på torsdag, dagen før Parken skulle starte, og hadde meg et par gjennomlyttinger. Ble straks klart at dere var et av bandene som jeg måtte få med meg. Og la meg fortelle dere at dere, etter min mening, hadde en av de beste konsertene i Parken 08! En minneverdig festival, hvor dere var et av høydepunktene for meg.