tirsdag 19. august 2008

I´m baaaaaayk in the saddle again....(snart, i hvertfall)


Herregud, jeg gleder meg til å spille i helga. Nå har det vært spillefri en måneds tid, og det har vært veldig uvant...
Til fredag skal vi spille i på Parkenfestivalen i Bodø. Forrige gang vi spilte i Bodø var september i fjor, og det var en av de beste publikummene som vi har spilt for. Den gang spilte vi på Studentsamfunnet, og jeg husker at stemmen min var nesten borte pga. et uvørent show i Harstad dagen før. Men jeg har et triks for å få tilbake stemmen: lissom-yoga. Artistansvarlig kom ned til oss backstage og fant meg i en "forvirret lotus" stilling (det er ihvertfall hva jeg kaller den), og må ha trodd at jeg enten var helt idiot eller ruset, men saken er at når du strekker ut kroppen og lager kåt-hund ule-lyder så blir stemmen mye bedre!

Før oss på Parken spiller Howl. Dette Stonesy-Iggy Pop aktige bandet er et av de beste der ute nå, og vi har spilt med dem overalt i sommer. Fredagen blir rundet av med Kaizers, eller Berntsens Orchestra som de blir kalt på festivaler, pga. deres "homicidal but lovable" diktator av en lydmann.

Vi skal hjem tidlig på lørdag, og det er "skikkelig teit, assa", fordi dagen etter ligger det an til å bi en sinnsyk dag med Lukestar, Waterboys, Bob Hund, Raga og Madrugada...wow.

Sees snart, Bodø!

Steven

3 kommentarer:

Lotta sa...

hahaha, med fare for å skremme roommates'ene skal den prøves neste årntli-yoga økt;) (forøvrig også med fare for å bli filmet og distribuert på youtube)

Anonym sa...

Heisann!

Jeg uttrykker herved et sterkt ønske om at dere legger til et par låter ute på Last FM!!! Har venta leeenge...

Anonym sa...

"homicidal but lovable" diktator, kjært barn har mange navn ;)