tirsdag 22. juli 2008

Slottsfjell & Bukta, terningkast rom & cola

(Bilde: fra min bror Jørgen Steffensens mobil, rett før Superfamily-gig, Slottsfjellfestivalen)


Terningkast Rom & Cola (Cuba Libre):

- Slottsfjellfestivalen: veldig bra bar, brukte god og lagret rom, sparte ikke på isbiter, rom eller lime. Synd den har begrenset seg til kun å være åpen en helg i året. Terningkast 6.

- Bukta: hadde ikke sprit backstage. Terningkast 1.

- Blårock, Tromsø: så lenge ut til å bli en helt vanlig, standard R&C (som alltid kvailifiserer til terningkast 5), men de tok en vending og lagde den uten lime - brukte sour-mix i stedet. Terningkast 4.

- Verdensteatret, Tromsø: vanlig, god R&C med hvit rom, isbiter, cola og lime i standard blandingsforhold. Terningkast 5.

2 kommentarer:

fireboy78 sa...

Håper dere koste dere i Tønsberg. Jeg synes ihvertfall konserten var sykt bra. Som den da jeg så dere for første gang på dolby 1 uke før fjordårets festivel. Dere tar jeg av meg hatten for. Men jeg vet at Taxi Dancing ikke passet inn i "settet". Men jeg ser gjerne at den blir spilt litt igjen. Stå på videre.

Martin, Superfamily sa...

Ja, vi koste oss skikkelig på Slottsfjell. Dessverre så måtte vi dra tidlig etter konserten pga grytidlig avreise til Tromsø dagen etter...