torsdag 17. juli 2008

Golf, Rom & Cola

Tommy har lenge mobbet golf, og syns at det er et overvurdert spill - selv om han aldri har prøvd å spille før ("golf er er lett spill - det er bare å slå ballen ned i hullet"). Dette førte selvfølgelig til et veddemål, der jeg måtte bruke halvparten så mange slag som Tommy for å få uavgjort.

Etter å ha sett andre med samme innstilling før, skjønte jeg at her var det muligheter for å få gratis drinker! I Hardanger ble jeg faktisk litt nervøs etter å ha brukt dårlige 8 slag på konkurransehullet. Tommy klinka heldigvis til med 19 (!) slag, og så ut som om han var i ferd med å rydde skauen på egen hånd oppi åsen i Øystese der. I Lakselv brukte han 12 slag på det 100 meter lange konkurransehullet, jeg brukte 4.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Konserten deres på Slottsfjellet var helt ubeskrivelig fantastisk. Hel fett sceneshow og fett med han syke fyllefanten som hoppet fra scenen. Har sett dere en gang før på Dolby, det tok av like mye av der og. Husker Steven hoppet på meg og begynte å danse. Sykt fett. Håper dere kommer tilbake snart!

/Oda

Martin, Superfamily sa...

Tusen takk! Det var en veldig bra konsertopplevelse for oss også!